torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År, Mikaela

Gott Nytt År till alla er därhemma! Jag vet att jag är två timmar sen, men ni märkte säkert inte ens det. Hoppas ni just nu dansar med slipsen kring huvudet till nån röjig Blondie låt iklädda glitter och paljetter, med nyårs cigarren i mungipan.

Själv har jag njutit av nyårsdumpet idag. Jag lånade feta skidor på jobbet och gav mig ut med några av grabbarna jag jobbar med, som känner berget. OJOJ! Jag önskar jag hade haft kameran med mig, och tid att fota. Som vi kört idag. Och vilka duktiga åkare jag sett. Hela berget bara svämmade över av skidglada kanucker och bakom varje gran stötte man på någon. Men alla var på prima humör och pekade gärna ut orört puder. Jag vet inte om det beror på att det är nyårsafton eller den söta doften som hängde tung över berget idag, i vilket fall: VILKEN DAG!

Del två: Jag har fått ett nytt jobb!!!!!!! GOTT NYTT ÅR KÄRA MIKAELA! (tack!)

Nu ska jag ner och avnjuta middag som grabbarna grus(eller ja, Mike) står för. Sedan blir det el guapo för en liten drink med Helena. Det är mitt nyår det. Hur står det sig mot ditt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar