lördag 12 december 2009

Äntligen! Finally!

ÄNTLIGEN rinner vattnet som det ska här i huset!

När killarna och Victoria var på hockey igår så julpyntade jag och Helena, äntligen har vi fått lite julstämning här i huset, sedan drog vi på julmusik och smed planer inför lucia.

Det händer grejer här i Fernie ska ni veta! The Central har öppnat och dit gick vi igår för att uppenbara oss - och åkte dessutom på säsongens första krogkö. Svenska och blonda som vi är så var kön avklarad ganska snabbt. Det ska vara ett populärt hak så vi får se om det blir en favorit även för oss.
Igår gick Princess and Frog upp på Fernies biograf. jag tror faktiskt jag ska unna mig en liten matine-föreställning i eftermiddag. Då kostar det typ 35 spänn och sen är popcornen jättebilliga och helt dränkta i smör, billigt och gott, kan knappast bli bättre. Och filmen ska vara den bästa sedan Lejonkungen.. jag är fruktansvärt uppspelt för att vara ärlig.
Imorgon ska hela familjen, förutom att fira lucia, även åka skidor. Det är väl egentligen det vi tycker är allra roligast.

Över och ut från Mikaela, som håller ställningarna alldeles ensam i huset akopanierad endast av julmusik. Det är inte helt illa sällskap.

OCH ja, jag ska fixa bilder på julpyntet.. jag förstår att ni är nyfikna. Eller jag kommer inte fixa bilder, jag kommer delegera det till Helena eller Victoria.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar