lördag 5 december 2009

Vilket jävla liv man lever

Hola bandola svennebananer!

Var ska jag börja? Vad vill jag säga? Vad har jag gjort? Jag har åkt skidor. Jag åker skidor i Kanada. Jag lever min egen dröm. Det är helt sjukt. Man borde besanna fler drömmar, det är faktiskt något jag rekommenderar.

Skidor, vad är det egentligen som är så kul med det? Jag vet faktiskt inte. Det enda jag vet är att jag är förbannat lycklig.

Lycklig, om än lite kissnödig. Vi har lite problem med avloppen så vatten och annat som hör hemma i toaletten svämmar ut från vår ena toa om man använder vattnet någonstans i huset. Det vill vi ju inte vara med om, så bäst att inte använda vattnet.

Men hörrni, det är ju lördag! Här sitter jag helt spiknykter med en SANSLÖS skiddag i benen och vet att på andra sidan Atlanten dansar några få kamrater till elektrotonerna på Sweat. Jag är knappt ens avundssjuk (lite, inte mycket). Jag ska svida om och göra Fernie ikväll. Imorgon är det en ny skiddag.

/Mikaela(who's sortakindaprettyfreakin awesome, det är för en gångs skull inte mina egna ord!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar