lördag 5 december 2009

POW POW!


Hej alla!!

Jag är så lycklig att tom  mina superlativ är slut, vilket är väldigt ovanligt för att vara mig! Vanligtvis är ju allt underbart, helst fantastiskt, vilken strålande dag och aldrig sett något så vackert vardagsspråk för mig!

Men idag......

Va ska man säga när man vaknar kl 7 som ett litet barn på julafton, tittar ut det snöar! tassar ner till köket, äter frukost med Micka och bara räknar ner minuterna tills vi ska bege oss upp på berget.

Frukost är lite speciellt här. Jag äter gröt och Micka tycker det är gott med Pizza-spännande!

Sen liftade vi oss upp. Och när vi kom fram! Hjälp!

( såhär kommer vi ha det i fem månader framöver)

Vilket första åk! Vilken snö!! Vilken säsong det kommer att bli!!!!!!!

Nu ska jag sluta att le åt dagens underbara åkning och bege mig till jobbet! 

/Victoria, som bara vill att det ska bli söndag så jag får åka skidor igen!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar