fredag 25 december 2009

swedish christmas

Vi har även firat jul! Först bytte vi tjejer lite julklappar på morgonkvisten och de flesta skypade med hemlandet. Efter det gav jag mig upp till berget för att fixa allt pappersarbete (kanadensarna älskar papper, initialer och kryss) på mitt nya jobb och lite skidåkning. Sedan anslöt även Helena och vi tog oss en nachotallrik på Kelseys, det var farligt gott. Orutnierat kanske att trycka i sig en massa smält ost innan kvällsmaten. ja, det kanske inte var det smartaste draget i mitt liv, men så gott det var. Svenskt julbord inmundigades på the Cornerpocket. Fy sjutton asså! Jag brukar ju alltid påstå att jag inte är något fan av julbord. Jag ber om att få ta tillbaka det uttalandet. JAG ÄLSKAR JULMAT! 

Efter det gav vi oss ut för att svänga våra lurviga.

Nu är det kanadensisk jul istället!

/Mikaela (som inte kan få nog av julen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar