fredag 4 december 2009

Kaffe och kaka



Hej folket!

Om någon skulle vara snäll och skicka över lite kaffe skulle vi bli väldigt glada, kaffet är det enda dåliga jag kan komma på med Kanada. Blää, inte gott!

Men Micka och jag är bra på att dricka det ändå, bara man har en god kaka till blir allt bra!

Nu ligger jag i sängen, vi har just fått igång internet! lyckat är total!
Drömmer om morgondagens Pow Pow, puder för hela slanten! Börjar först jobba kl tre så hinner iaf åka hela fm! längtar, har en härlig kittlande känsla! 

I tre dagar har det nu varit underbart väder. Strålande sol och några minus. Passade in perfekt eftersom jag var ledig! Så tagit långa promenader runt floden. Underbart!

Nej, nu är jag rastlös igen! Folket börjar vänja sig vid det här i huset. Att bo sju personer är tajt men funkar utmärkt! Vi är som en stor familj! Vilket jag är van vid!

See ya på berget imorogn!

Victoria,- som kommer sova med pjäxorna på bara för att vara redo!

1 kommentar:

  1. Tjena Helena!
    Härligt att höra att ni fått jobb.

    Helena!...du måste berätta vad det är som du gör på Restaurangen. Å jag hoppas att det ordnar sig med jobb för er alla tre.

    Låter som att det kommer att bli en fantastisk skidsäsong för er! Är såå avundsjuk! Njut!

    Ta hand om varann

    Kram
    /Birgitta i Spöland

    SvaraRadera