onsdag 25 november 2009

THATS WHAT IM TALKIN ABOUT!

Äntligen har det hänt! Vi har alla tre blivit kallade på intervjuver imorgon, torsdag. Jag och Helena på ett hotell och Victoria på ett annat. YEEES!

Igår hade vi julbak på kvällsagendan, det fick givetvis ta och vänta och ersattes av öl och tequila, vi hade ju faktiskt något stort att fira. Julbaket kommer istället bli av idag, pepparkaksdeg har inhandlats och just nu googlar vi på lussekattsreceptet. The pressure is on som man säger, vi har bjudit in några karlar från down under, som ska få smaka. Nu ska jag ta och powernappa upp lite styrka inför baksessionen och ladda upp min husmoderliga sida.

Men JAAA! Vi är förbaskat lyckliga just nu. Lyckliga och fruktansvärt sega, som det ska va.

/Mikaela(som unnar sig både bagels, kakor och vila idag)

3 kommentarer:

  1. Yessah!
    Ni ska veta att jag håller tummarna, uppdateringar kräves! mest ang bak, men om ni vill kan ni ju säga till om ni får jobb också..

    SvaraRadera
  2. Hallå brudar!
    Av egen erfarenhet vet jag att australiensare uppskattar "lussenkatt", även om kanelbullen slår lite högre :D Kör hårt och ät inte för mkt deg nu (vic,tänk på din mage i tunisien hehe)! Puss å kram från Lovvan i ett wegnit ume

    SvaraRadera
  3. Sweeeeeeet!!! Värt och så.. Jag hejjar på er!

    SvaraRadera