torsdag 26 november 2009

Hej mitt vinterland!



Hej på er alla och även hej på dig Julia!

Nu har vi vaknat efter ännu ett natt med ca:10 timmars sömn. För att minimera kostnaderna på nöjen och mat har vi funnit den perfekta lösningen-sova bort hela dagen!
( Vi fixar inför bak, Micka fixar pepp musik)

Igår var det storbak här hemma på 6th, eller det var ju och ta i. Det som utlovades var lussebullar, knäck och andra svenska goodies. Men resulterade i att vi köpte en "korv" med färdig cookie dough. Men gott ändå!


Men julbaket kommer, bara någon annan dag!

Idag är det Intervjuer hela em! Så håll tummarna! Sen känner jag på mig att det kommer firas med en och annan öl på The Royal!
Det är vi väl ändå värda?

På Lördag öppnar backarna. Jag ska köra efter Fernies motto " On a powder day you don´t have any friends".

/Victoria som har lite för mycket energi än vad som anses normalt!

5 kommentarer:

  1. Än har inte micka smugit in några nakna män, så då vågar jag läsa! Hur gick intervjuerna? Stående ovationer och allmän succé antar jag?!

    SvaraRadera
  2. gött mos! vad blev det för musik då micka?

    SvaraRadera
  3. Du eja, att jag tror det blev lite indie sådär i baket

    SvaraRadera
  4. Hej Helena och ni andra!

    I Spöland har vi oxå lite vinterland i dag, minus 5, lite frostigt på marken och i träden men ingen snö - än. Skönt med hög och frisk luft efter allt regnande de senaste veckorna!

    Tycker att det är dax för snö och skidåkning.

    Hur går det med jobb?

    Kramar
    Birgitta :-)

    SvaraRadera
  5. Vääärt med jobb vickan! vad ska du göra på hotellet? Efterlyser fler bilder på din fina nuna =)! kram malla

    SvaraRadera