fredag 13 november 2009

Juuuul/ia/marknad

Här sitter jag och smaskar fudge och dricker apelsinglögg. För att ni andra också ska få njuta så bjuckar jag på lite ögongodis, i form av Marja Persson:



Idag är det dan, dan före dopparedan så att säga. Imorgon vid midnatt börjar vår resa. Om vi är redo? TJA, redo i själen -absolut, redo i praktiken - lite mer tveksamt. Det är en hel del att styra med, som ni alla förstår skrevs inget CV igår. Ska börja ta tag i det..nu..snart..sen.

Däremot har en himla massa andra bra saker hänt! Jag har träffat Julia och jag har varit på julmarknad. Sen så har mitt körkort äntligen dimpt ner i Linköping, bättre sent än aldrig - en favoritdevis som jag jobbar mycket med. Dessutom har Lina tagit sig söderut och sitter i Brokind och väntar på att jag ska komma och fika. Vore ju tråkigt att göra henne besviken, så jag får nog offra mig på lite kaffebröd imorgon helt enkelt. Livet är hårt ibland!

Nu ska jag tvätta vidare och tänka lite på engelska, peace out!/Mikaela (vars mamma hanldade för mindre än Julias pappa på Ekenäs julmarknad.. fattigt eller ekonomiskt?)

2 kommentarer:

  1. haha! det räcker att man säger " åh! fudge pappa, kolla!" så är det 3 för hundra som gäller:)

    SvaraRadera
  2. Jag vill också på julmarknad!!!!! Jag vill ha toffee apples!

    SvaraRadera