tisdag 17 november 2009

Lufthansa!!

Hej Världen!

Nu sitter vi här. Eller några ligger,några står och någon gråter..eller nästan iaf!
Tredje dagen i samma kläder, bagaget har fortfarande inte kommit!

Vi gjorde iaf succé igår, trots våra spännande dofter! Vi begav oss till Bulldog för att skapa vänner, dock var vi de enda där hela kvällen så kompi
sjakten gick lite trögt. Men sen hamnade vi på Royal- bra ställe! 


 Jag känner mig nästan lite sur på gränsen till arg att bagaget aldrig kommer, men sen tittar jag ut genom fönstret och inser att jag kan gå i dessa trasor för alltid om jag varje morgon får se denna utsikt!

Nu ändrades mitt humör! Helena pratade med Lufthansa och vårt bagage är i något annat flygbolags händer. Så de kan inte riktigt svara på när det kommer. Och någon ersättning?
- Nej, ni är ju inte kanadensare! 

Nu tycker jag att Heidi kan komma hit och äta upp all "ost" som flyter ur listerna, snickra klart huset och Lufthansa vill jag ha på dess bara knän med en ursäkt och en pizza från Bostons!


Helena har börjat med Yogasessions i huset! Själv tycker jag det går riktigt bra!

                                     
/Victoria som känner sig bar, naken och väldigt expooosed utan sina tillbehörigheter!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar