torsdag 28 januari 2010

Svenska björnstammen

Hej gänget!

Jag får ursäkta för den totala bloggtorkan som rådit. Nu blir det bättring!

Största nyheten är givetvis att JULIA dykt upp här i Kanada. Det är ju lite av en gammal dröm att jag och Julia ska säsonga ihop, en dröm som även Victoria och Julia haft. Och voilá, nu uppfyller vi drömmar!

Jag har två saker som jag är erkänt kass på, nämligen städa och diska. Jag har inte blicken för städning och inte finmotoriken för att diska. De flesta vet ju att jag knegade på Scandic som housekeeping hemma i Lkpg, och nu kan jag meddela att jag jobbar som diskare här i Fernie. Totalt fel-placerad. Drar in den göddiga summan av 56 riksdaler i timmen. Japp, pengar rullar in - det går bra nu!

Nu väntar vi mest på POW! Var länge sen det snöade nu. Men under tiden njuter vi av vårsol (visst, allra redan!) och sköna piståk.

Ryktet går att ni blir insnöade där hemma, ska vi byta? /Mikaela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar