torsdag 7 januari 2010

Nytt år och nytt knä!

Glada!!!
(Ett vanligt kvällshäng i Sminkrummet.)


Hej Hopp allihopa!

Va ett tag sen jag hörde av mig, jag vet dåligt!

Men haft fullt upp. Jobbat som en liten tok under jul och nyår- vilket iofs är fantastiskt roligt så jag har underbara arbetskarater och roligt jobb!

Sen har jag även börjat klättra på väggarna här hemma på 6th Ave. För exakt 8 dagar sen var jag uppe på berget och hade en fantastiskt dag. Åkte med lite folk från jobbet och självklart skulle jag imponera....CRASH! Där åkte knät. Så de senaste dagarna har jag hoppat mig fram i hopp om att det ska bli bättre, Svullnaden är mindre men idag har jag svalt min stolthet och ska gå till knädoktorn. Det är ju mitt redan dåliga knä och känns bara idiotiskt att riskera hela säsongen.
Så vi håller tummarna att det inte är något illa, även fast det känns som jag har järn i hela knät och inte kan räta ut det. Men jag har kul iaf!!( Och ska bara meddela att det såg fantastiskt bra ut innan jag drog in i trädet)

Idag kommer Gro, ska bli kul! så ikväll ska vi ha tjejmiddag och utång. Känns kul med nya människor och mest av allt längtar jag efter min Brunbjörn! Underbart att du kommer- Vi och hela Fernie bara längtar!

Igår hade jag en underbar dag! Fick mitt paket från min Mammi, och Mammi vet vad hennes dotter gillar. KAFFE!!! åh, micka och jag dansade segerdans i köket. Så himla gott.
Tack underbara mammi!

Nej, nu ska jag tvätta och fixa!( Det måste man faktiskt göra även i Kanada) 

Over and OUT!
/ Vic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar