fredag 15 januari 2010

She is back!

Hejsan!

Nu efter fyra dagar tillbringade i sängen är jag tillbaka, känns underbart! Eller nej, kan ju fortfarande inte äta..tror aldrig jag varit såhär hungrig.
Nu har jag iaf varit sjuk nog för denna säsong. Jag har tur som har en sådan fin vän Mikaela som passat upp på mig och köpt allt jag behövt, du är guld värd!

Nu är alla i familjen uppe och åker skidor, inte ett dug avis! Men Läkaren sa nej, så får väl vara smart och lyssna. Men det bara rycker i benen nu. Tur att jag har ett roligt jobb iaf. För mycket jobb blir det...

MEN! Rolig nyhet- Snart är det dags för Vancover och OS! och framförallt MARIA! o Bralle!
Längtar så! Ett år sen vi sågs nu, helt sjukt va tiden går fort!

När jag spenderat mycket tid ensam och sjuk, och det har varit oerhört synd om mig så har jag verkligen saknat min familj. Världens bästa! Ja jag vet, vi är ju inte riktigt som andra familjer, och är alldeles för många för att anses som en funktionell familj, men satan va jag saknar er alla! Den som saknas extra är Pappi. För er som inte vet så har jag en Kick-as till far, och speciellt i sjukdoms tider då han sätter sig i brum -brum och handlar hem allt som jag behöver.( dvs glass och ostkaka). 

( Hittade ingen bild på min far, men han är väldigt lik en bumbibjörn)

/ Victoria, som är tillbaka till civilisationen! 



5 kommentarer:

  1. Wohoo, grattis, hoppas det är slut på skador och sjukdom nu. Fan vad jag blir avis, vill med till Vancouver och OS! Har du någon biljett till nåt? Kram malla

    SvaraRadera
  2. Vilken timing! Att bli frisk o så menar jag:) jag sitter och dricker vin och väntar på bättre tider, dvs om ca en timma och sen från tisdag och framåååååååååt!!!!!!!!!!!!!(slog hårt på tangenterna på utropsteckna, syns ju inte så jag kände att det behövdes sägas...liksom)//Julia

    SvaraRadera
  3. var ni ute i fernie ikväll, har en tjej som heter helena med och bor i downtown? ume?

    SvaraRadera
  4. Andreas -> JA, det stämmer! Hur så?

    SvaraRadera
  5. Tjejer vad händer? ge oss några nya inlägg!!

    SvaraRadera