lördag 31 oktober 2009

dageneftermusik

Jag kan tänka mig att fler är som jag idag: fast i soffan med endast kaffe och bra musik till sällskap. Jag är som vanligt mer än villig att dela med mig av vad som spelas hos mig:

Nina Simone - Feeling Good
Amanda Jenssen - Happyland
Serge Gainsbourg - Couleur Café
Detektivbyrån - En Annan Typ Av Disco
JJ - Things Will Never Be the Same Again
Nouvelle Vague - Friday Night Saturday Morning
John Frusciante - The Past Recedes
Donkeyboy - Ambitions
Screamin' Jay Hawkins - I Put A Spell On You
Kanye West - Love Lockdown
Petula Clark - Strangers In the Night
Anna Ternheim - What Have I Done
Lambchop - Steve McQueen
Pixies - Where Is My Mind?
Dionne Warwick - Walk on by

Egentligen, om man var en vettig människa, så borde man vara i Götelaborg på Secondhands premiären idag. Ingen av oss verkar vara en vettig människa..
/Mikaela (IGEN)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar