fredag 23 oktober 2009

called in sick

Eftersom vi inte riktigt outtat bloggen än så kan jag helt obehindrat tipsa om lite pepp musik utan att någon klankar ner på min musiksmak. Inte för att någon någonsin gjort det, men ändå.

The Golden Filter - Thunderbird
Major Lazer - Pon the floor
Little Boots vs. Opus 3 - Stuck on repeat vs. it's a fine day
The Kills - Cheap and Cheerful
Data - Nightmare
The Big Pink - Dominos
Kings of Leon & Lykke Li - Knocked up
Gossip - Pop goes the world
Radioclit - Africa Emerge
Peaches - Search and destroy

Jag och Helena har bytt däck på guldis (eller vad sjutton bilen nu kallas) idag. Det var svettigt, kallt, jobbigt och ändå ganska härligt! MANLY! I framtiden, när jag är gift, då ska jag grilla, byta däck och laga mat. Allt annat ska min man göra. Då var det sagt!

/Mikaela (som skriver HP imorgon och antagligen kommer vara ganska knäckt och antagligen redlös imorgon någonstans på Ågatan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar