lördag 31 oktober 2009

2 veckor kvar

NU är det 2 veckor kvar tills vi lämnar landet. Innan dess ska typ en miljon saker fixas, Helena ska flyttas in i mitt föräldrahem och mest av allt så ska vi ha FEST! Vi var och spanade in lokalen häromdan och den är hur najs som helst! Jag bara önskar att det ska bli en riktig bar där, men det kommer nog leda till att jag dekar ner mig totalt och helt enkelt flyttar in i baren. Såhär ser det ut:


oooch såhär:
Om man är som jag och Helena så tänker man direkt DEKADENT 30-tal! Och springer ner på stan och provar pärlor, små klänningar och pälsar. Tema-fester är ju lite lame, men jag tänker att man kommer vilja ha i alla fall lite rött läppstift (eller byter jag årtionde nu? jag vet inte, och det är helt skitsamma egentligen). Jag tänker Moulin Rouge, jag tänker cigariller, roulette, edith piaff, strumpebandshållare, diamanter, Matilda HB, portvin, officerare, pärlor, baletten.. ja jag tänker rätt mycket. Jag tänker att det kommer bli fantastiskt kul och att det är lite tråkigt att man inte får flyga in alla sina vänner. Det får man bara om man är fruktansvärt äckligt rik, och det är det sista jag är. Men ni som är här, det kommer bli fint att se er!
Över och ut! /Mikaela (som var i mjölby igår och fick rätt mycket spö i Wii men på något sätt lyckas vara glad ändå)

2 kommentarer:

  1. Oj, oj, oj vad ni kommer att ha roligt på erat party hade gärna varit med på det, men då bor man ju i lilla norrland och är student så man har ju helt enkelt inte råd att flyga hit och dit :( Men se till att ta många bilder den kvällen så man iaf får se hur underbart söta ni var! /Stina

    SvaraRadera
  2. JA stina, du borde vara här. Du skulle vara perfekt!

    SvaraRadera