söndag 28 mars 2010

US and A


Hejsan!

Kan tänka mig att ni saknat oss. Men vi har haft fullt upp med äventyr, vårsol och slaskåkning när den är som bäst.

Själv jobbar jag för fullt, åker snowboard och hänger på gymmet med Sara som lär mig allt om hur jag ska få ett fungerande knä igen.  Det är en bra tjej de!

Förra veckan begav jag och 10 andra glada  vänner till Montana, White fish. Riktigt bra åkning, rolig park och framförallt så himla billigt! En kanna öl för 40 kr, de är bra eller hur mamma?

Sitter och funderar på att säsongen är snart över, känns konstigt. Men vem säger att det inte kan bli en till. Mitt äventyr i Kanada är ju inte över, letar boende inför sommaren och planerar road trips och resor.  Känns som ett nytt äventyr är på ingång och jag gillar känslan av att varje dag fortfarande vakna upp med ett leende och ett pirr i magen, jag älskar det här stället!

Här kommer lite bilder från våran lilla resa till staterna!

Jag o Imi.
On the road again...

Hela gänget!

Taggade för Road Tripp..(mest Adam)
De som känner mig vet hur svårt jag har att ta beslut, så då tar jag en av varje!

Vi hälsade på Jesus.
Jag och  June.

Nu är det dags att gå och lägga sig för det snöar nämligen på berget...whiiiihooo!!

Tack o Hej!
/Norman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar